Put your records on .

Halloj allihopa! min blogg verkar fyllas av nyfikna blivande eller nuvarande au pairer! KUL :D Imorgon bär det av.. jag kan fortfarande inte riktigt fatta det men jag känner mig ändå beredd (och skiträdd på samma gång men det låtsas vi inte om). Nu är kläderna packade, paraplyt, eltandborsten och ja.. till och med biljetterna har jag koll på. Det känns bra!

För alla blivande Au pairer vill jag passa på att berätta lite småsaker:
- Jag åker med Cultural Care och jag tycker dom sköter sig bra än så länge. Allt känns väldigt välorganiserat trots att organisationen är enormt stor. Jag åker även helt utan körkort så det är möjligt!
- Jag började med alla förberedelser i februari men om jag var ni hade jag börjat tidigare. Iaf om ni går sista året på gymnasiet som jag gjorde då man har massa plugg och projekt att tänka på. Jag har stressat som en galning!
- Vad kan man säga mer? Om du verkligen vill åka - åk! Allt är möjligt när man kämpar för det. 

Girl, put your records on, tell me your favorite song
You go ahead, let your hair down
Sapphire and faded jeans, I hope you get your dreams,
Just go ahead, let your hair down.


Kommentarer
Postat av: A-lie

Härligt Inez. Du kommer ha det hur bra som helst. :D Jag kommer gärna och hälsa på till sommaren typ..ska spara pengar! :D

2009-09-22 @ 13:01:54
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0