Sleeping in Seattle .

Hej bloggen!
Just nu sitter jag i mitt tv-rum i Seattle. Jag kom hit igårkväll vid åttatiden. Barnen låg och sov och jag och mina värdföräldrar åt middag tillsammans. Jag somnade en timme senare med känslan av att det här var perfekt. Imorse fick jag träffa barnen och än så länge verkar allt gå som det ska. Killarna på 4 & 6 verkar gilla mig än så länge.. jag har varit på deras simträning och sen fick jag en visning av huset av dem båda. Efter det blev det cartoons och nu sitter dem och äter mellis med deras pappa. Lilltösen på 3 månader är hur söt som helst. Hon har massor av hår och är pytteliten (såklart). 
Just nu har jag en riktigt bra känsla!  
Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Låter som om det kommer bli toppen bra ju!Inatt så drömde jag att du hade tagit med mig dit, och att jag var där för att hjälpa dig! Haha! :)

Saknar dig Aine.

2009-09-27 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0