+ -

+ imorgon åker jag och min värdfamilj till disneyland, california! det ska bli hur kul som helst och härligt med sol! Jag ska verkligen bli brun och bara njuta så mycket jag kan! YEEY!!

- när jag checkade in i seattle airport för att åka till new york trillade ett dödsviktigt papper ut från mitt pass. det är inte bara synd att det kostar 320 dollar att beställa ett nytt.. nej, nu fick jag även reda på att det tar "several months" att få hem ett nytt. Det känns ju sådär lagom kul när jag tänkt åka hem till Sverige om 8 veckor. Just nu känns den resan aningen tveksam. GAAH!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Va ska du åka hem?! Varför det?! :o

2010-04-22 @ 19:40:35
URL: http://bitterhaggorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0