Back on track ?



Okej, nu är jag hemma. Tillbaka till verkligheten! Det känns väl sådärkul för nu måste jag börja tänka på min hemresa som antagligen inte blir av. Jag hade ju tänkt ta en veckas semester och åka hem och bara.. njuta av stockholm och alla vänner och familjen osv. Men just nu ser det mörkt ut på den fronten. Det där nedrans borttappade pappret alltså..

Disneyland var i alla fall underbart. det var runt 25 grader varje dag och jag fick en fin efterlängtad bikinilinje :) Jag hade ledigt alla kvällar och hela helgen så jag hann med typ alla åkturer som fanns, sen kväll med fyrverkerier, kvällsdopp i poolen.. ja, det var verkligen hur härligt som helst!

Men nu är jag hemma igen och försöker vänja mig vid det. Lill-tjejen försöker också vänja sig och har lite problem med det. På disneyland lät vi henne ha nappen hela tiden men här hemma är det bara napp när man sover. Idag gallskrek hon i 20 minuter, bokstavligen för det. Det är verkligen inte likt henne. Jag hoppas hon är mer sig själv imorgon för just nu e hon bara helstressad och jättetrött hela tiden.

Det blir nog bra! Imorgon är det fredag och en helg fullspäckad med planer väntar :) det ser jag fram emot! Jag hörde att det blivit vår i sverige?

Kommentarer
Postat av: mandy - au pair in Seattle

na om du ar solbrun vill jag inte traffa dig!! haha, skoja. ses pa sonda:)

2010-04-30 @ 07:55:21
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: ingert

oj, papper på drift. Synd-hoppas det löser sig -hade sett fram mot att se dig snart.

Men då tar vi det lite senare.

Här ska vi snart ut o kolla brasa - om vi ids

2010-04-30 @ 14:57:35
Postat av: Sigrid

Varför får inte lill-tjejen ha napp? Hälsa föräldrarna att jag tycker att man skall få ha napp om man vill!! Man måste välja sina strider - och det finns viktigare saker än en napp. Skall kolla på samma brasa som Ingert.....

Kram

Sigrid

2010-04-30 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0