Behind ?

Okej, nu har hela lördagen svischat förbi och strax är det dags för mig att sova. Men innan tänkte jag slänga in ett litet blogginlägg! Idag vaknade jag halv åtta helt snurrig i huvet och insåg att jag blivit väldans förkyld. Så mina planer på att uppträda med kören fick ställas in. Istället blev det vila i sängen (vilket faktiskt kändes helt okej efter new york-äventyret) och sen träffade jag en au pair ifrån costa rica!

På dagen bestämde jag mig för att försöka muntra upp mig själv lite. Det försökte jag göra genom att koka lite ägg och äta på en julknäckemacka som fanns kvar ifrån julas och sen kaviar uppe på det som päronen skickat med Ellen! Till sist blev det en överbliven julmust som jag bestämde funkade lika bra som påskmust och så var min påsklunch för året skapad.


Sen att påskafton var för en vecka sen och att mackan inte smakade något för jag var så förkyld var ju bara småsaker!

Kommentarer
Postat av: Anita

Från New York till äggmacka och snorighet - bra bild av hur livet håller på och svänger och står i! Här frodas också förkylningar, för aldrig blir det 30 grader varmt, verkar det som. Har sett en tussilago skymta förbi men mer är det inte. Kände du att vi saknade dig och skålade för dig på påskaftonen? Det var runt äggrullningstid, svensk tid (höhö). Jag vann inte, så nästa år är vi två som tänker ta hem segern - om du törs tävla alltså. Håkan och jag var barnvakter till Lava igår. Jag hade köpt en tamburin som var kul. Vi hittade på en liten sång som heter "Nu ska vi läsa bok". Man måste dansa när man sjunger den. Innehåller rumpviftningar samtidigt som man hoppar lite. Prova det du, när du har slutat nysa.

Kram!

2010-04-11 @ 09:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0