Days .

Hallå :) Här i Seattle fortsätter det att hända grejer! I tisdags var jag till exempel på ett körmöte som var väldigt intressant! Man skulle resa handen flera gånger och säga "aj" (ja det e väl inte så det stavas men iaf) och sen skulle man rösta yey eller ney :P

Igår var jag på min första lektion i Jazz sång på college! Det var faktiskt hur kul som helst och väldigt bra träning. Man skickade mikrofonen mellan varandra genom lektionen och sjöng olika fina sånger och i slutet av terminen ska vi uppträda på ett café här! Det ska bli superkul!

Sen idag blev det shopping. Jag kunde inte låta bli att köpa en superfin klänning på urban outfitters. Eller jag tror att jag tycker den e superfin.. ja, det är den! Eller vad tycker ni? Yey eller ney? :D



Om en vecka drar min värdfamilj och jag till Disneyland och den 5 juni kommer jag till Sverige på semester! :) kan inte vänta!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Yey!

2010-04-17 @ 21:59:45
URL: http://bitterhaggorna.blogspot.com
Postat av: Brita

Ay! Yey! Du skriver så att tårarna rinner! Kram! Brita

2010-04-18 @ 11:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0