Hold on to that feeling .



Klockan är åtta och det är fortfarande ljust här utanför fönstret. Mina värdföräldrar har precis stuckit iväg för datenight. Det är ganska skönt att vara ensam ibland också måste jag säga! :) Nu ska jag ligga här ett tag och kolla på när himlen mörknar och sen blir det fotbad!

I helgen har jag sett Alice i underlandet, ätit varmkorv, vart på au pair-möte, ätit på the old spaghetti factory och sen promenerat ute i solen resten av tiden! Eller okej, igår ösregnade det men idag var det över 20 grader och strålande sol! Jag tror till och med jag fick lite färg :)

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: ellen

i know haha! Jadu när jag kmr hem till pappa och headsetet får det väl bli :) <3

2010-04-20 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0