New York, Day 5

Den sista dagen tog vi oss till Wall street, ground zero, grand central station och sen blev det lite akutshopping sådär innan vi åkte iväg till flygplatsen. Väl på flygplatsen hade vi tänkt oss att äta middag tillsammans innan vi gick igenom säkerhetskontrollen. Så blev det ju tyvärr inte när mitt plan hade bytt tid till en timme tidigare och jag fick springa genom hela flygplatsen med tårarna rinnande nerför ansiktet. Lagom roligt avslut men allt annat var underbart!

Femte gången i New York för min del och definitivt inte sista! I <3 N Y



Till sist en bild ifrån första kvällen. Här är klockan strax efter tolv på natten, alltså vid 6 på morgonen i Sverige. Ellen var megatrött och det var även jag men ändå kunde vi inte låta bli att hålla oss uppe flera timmar efter det här. Vi bara kollade på varandra och kunde inte fatta att vi var på samma del av jorden igen! Tack för äventyret, pluppo! Love u <3

Kommentarer
Postat av: Ingert

Vikka toppendagar i NY, här har vardan oxå tagit sitt grepp om oss efter ngr fina påskdagar på Singö.Men det lär ha dykt upp tussilago här o där, kanske dags att ge sig ut på jakt efter dom/Ingert

2010-04-10 @ 11:08:54
Postat av: Mamma

Fina bilder och härligt sommarväder! Vi har ju vår men den tvekar, regn och 4 grader idag! Man längtar till värmen.

2010-04-10 @ 11:21:05
Postat av: Ellen

:) <3 va gullig du är!

2010-04-10 @ 17:13:37
Postat av: Lisa

Det låter som att ni har haft det kanonbra och jag är skit avundsjuk faktiskt :-( ........



<3

2010-04-10 @ 18:04:18
Postat av: Maja

NY ser helt awesome ut :D

2010-04-10 @ 19:33:20
URL: http://bitterhaggorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0