Oh Yes !

Nu har ännu en vecka gått! Ja, för min del i alla fall. För imorgon får jag nämligen semester! Jag ska ju till NEW YORK och träffa ellen (bästa vänner sen födseln?) om någon missat det. Det ska bli så stöört kul! Jag kan inte vänta! på att få träffa ellen.. och det där kilot godis kommer ju inte sitta helt fel heller!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen bara försökt få veckan att gå så snabbt som möjligt, bokstavligt talat. Jag har spelat sims från att jag slutat tills läggdags och det är inte för att det är särskilt kul, nejnej! Men på något mystiskt sätt bara rinner tiden iväg när man spelar och det är precis vad jag behövt den här veckan.

Så nu stunden inne! Jag har jobbat mina sista timmar för en vecka och nu ska jag få ledigt! Gud vad jag känner att jag förtjänar det här :P Aja, vi hörs när jag kommer tillbaka! Hoppas alla ni där ute har det bra!

GLAD PÅSK!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ha det så kul!!!! :D Saknar dig!

2010-04-07 @ 11:32:45
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0