Swing me !

Nu har det hänt något kul igen! Det går verkligen i upp och ner med humöret här borta. Ena dan vill jag bara åka hem på direkten och nästa dag går jag bara runt och ler hela dan och mår bara allmänt jättebra. Idag är en bra dag, tack för det! Trots att näsan fortfarande rinner, nej inte gör väl det något!

För idag, när jag och Mulle var ute på vår dagliga promenad bestämde jag mig för att ge lekparken en rejäl chans. Den var i stort sett tom trots att solen sken så jag lät Mulle krypa på basketplanen. Fram och tillbaka kröp hon med vinden i håret och njöt fullt ut medan knäna blev smutsiga. Sen tänkte jag: varför inte testa den där gungan igen? Hon har ju inte direkt gillat det innan men varför inte?

Så jag satte ner henne i gungan, gav henne lite fart.. och vilken glädje! Mulle skrattade rakt ut och log i sisådär 15 minuter! Underbart måste jag säga :) Är det fint väder imorgon så gör vi definitivt om det! Så det så :)

Det gjorde min dag utan tvekan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅÅÅHHH, vad kul att hon gillade gungan ^^, Du har ju pratat så mycket om att när våren kommer, så ska du gå till lekparken och leka!!

2010-04-14 @ 09:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0