Shop 'til you ..

Den här helgen har mer eller mindre bestått enbart utav shopping. Fredag, lördag & söndag blev det shopping :) Helt och hållet en helg i min smak! I fredags blev det även bio med Aline. Vi såg Salt med Angelina Jolie. Ganska bra film skulle jag säga!

Igår blev det brunch med värdfamiljen och sen mer shopping med Laura. Efter shoppingen blev det mitt livs första Mani&Pedi! Det var ashärligt :) Vi var inne på den där salongen i typ en timme och det var hur skönt som helst. Vi fick sitta i en massagestol med fötterna i ett bubblande fotbad å sen masserade & filade dom och sen målade dom ens naglar! Efter det blev det middag & bio igen. Bion sög.

Idag drog jag och Aline till Premium Outlet Mall typ en timme utanför Seattle där dom har hur mycket bra märkesbutiker som helst och allt är mycket billigare än vanligt! Sen blev det middag på Johnny Rockets och sen hem!

Det var den helgen. Bara 6 helger kvar nu. HJÄLP ?


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag lovar att du ska få shoppa med mig när du kommer hem ;) Är redo.

2010-08-09 @ 10:09:01
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0