:)

Hej bloggen!
Nu är jag glad igen! Jag sa åt mig själv i onsdags innan jag skulle sova att nu fick det vara nog. Sluta deppa! Det blir ju inte bättre för att jag är ledsen över att jag inte är i USA. Bättre att vara glad över det som e mysigt med stockholm. Och så vaknade jag på torsdagen med min american spirit och körde igen!

Ikväll har jag varit på ett trevligt 60-årskalas och imorgon blir det uppträdande i kungsan med kören och jobb på kvällen. Extra kul blir det för Ellen ska faktiskt hänga med och barnvakta :) mycket bättre än så kan väl inte ett jobb bli?

Just nu kollar jag på asos.com efter en ny fin klänning. Har faktiskt ingen fin vinterklänning så det e jag bannemig värd även fast kontot i stort sett står på 0. En liten julklappsklänning e jag värd! Får nog be Ellen att hjälpa mig välja dock..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Blev det nån klänning? ;)

2010-12-14 @ 09:42:49
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com
Postat av: Inez

inte än, men när jag har bestämt mig så! :)

2010-12-14 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0