Crawling .

Gissa vad som hände idag! Mulan började krypa på riktigt! Innan har hon ju hasat sig både fram och tillbaka men först idag kröp hon verkligen på riktigt. Det var en häftig känsla när jag satt på golvet och hon kröp fram till mig. Vi gjorde det om och om igen, jag flyttade på mig och hon kröp efter. När hon kom fram till mig så applåderade jag och tjöt "bravo, bravo!!", då tittade hon stolt upp på mig med världens leende och jag log minst lika stort tillbaka.

Jag kan inte fatta att hon börjar bli så stor! När jag kom hit var hon bara 3 månader och nu på alla hjärtans dag är hon ÅTTA! Jag har fått se henne sitta upp för första gången, få sina första tänder och krypa! Det känns coolt!


BTW - Vi ska till disneyland i mars!!! AWESOME! (som min 6-åring skulle sagt)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter härligt! Vilken känsla att få se henne komma krypande till dig.

2010-02-13 @ 10:15:36
Postat av: Sigrid

Det är så kul att få följa dina dagar som au pair. Läser lite då och då och tycker vrkligen att du är en strong tjej som fixar ett tufft jobb, tar dig fram i en ny stad och skriver och fotar jättebra!!

Hoppas du haft en bra Alla Hjärtans dag.

I går var vi med singögänget - inte så många av den unga genereationen var med (Odd och Lava)- hos LOP och Ami. Och i torsdags var vi och åt mddag på en indisk restaurang för att avsluta firandet av mig och Maggan. Maggan och jag hade dessförinnan fått en timmes massage - allt som en present från gänget.

Bengt hälsar

Kram

2010-02-14 @ 20:50:02
Postat av: Annelie

AAAAWESOMEEEEEE!!!!

2010-02-15 @ 09:24:10
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0