Spring !

Hallå allihopa :)
T'nkte bara slänga in ett litet meddelande utifrån terassen där jag sitter i gassande sol och 16 + grader! Jag och mulle har vart på promenad, jag i bara linne och hon i solhatt. Nu ligger hon och sover och jag passar på att luta mig tillbaka med ansiktet i solen. Det här är den minst regniga vintern i Seattle på hur länge som helst!

Och hemma hos er är det den snöigaste vintern på hur länge som helst. Jag hade gärna haft er här istället men det blir nog svårt att fixa. Försök att stå ut där borta i snöstormen så blir det nog vår snart. Det är värt att vänta på, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jo du. Snöstormen viner just nu och SMHI säger att vi ska hålla oss hemma. Gissar att dom menar bilisterna, så jag ska ta tunnelbanan in till stan. Vad sanslöst härligt att sitta i solhatt och linne! Jag är nog som dom flesta, det har varit kul med snö men nu längtar jag till - nåt annat. Håkan undrar varför du inte är i Vancouver nu, den bingbonggubben.

2010-02-20 @ 12:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0