Journeys to plan .

Medans Seasons of love fortsätter att spela på repeat inne i mitt rum så börjar min värdfamilj ladda upp för Super bowl som visas ikväll! Min värdfamilj är inte direkt sportig av sig men inte kan man missa super bowl! Det blir hemmagjord pizza och massor av skräpmat misstänker jag! Min värdpappa har lovat att försöka förklara reglerna för mig och min värdmamma. Vi får se hur det går.. 

Resten av den här helgen har spenderats sovandes alldeles för mycket eller slappandes framför tvn. Jag behövde verkligen vila efter förra veckan! Men igår åkte jag i alla fall på ett knytkalas med alla nya medlemmar i kören! Det var roligt att omringas av massor av amerikanska vilda kördamer! Haha :D
Nästan alla blev väldigt intresserade när jag nämnde att jag kom ifrån Sverige och bara varit här i 4 månader. Det slutade faktiskt med att hela tre damer ville få äran att skjutsa mig hem :P haha. där ser man!

Nu ska vi åka och köpa pizza-ingredienser! See you!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur gick det i matchen?

2010-02-08 @ 09:12:06
Postat av: annelie

Vad är super bowl? :O

2010-02-09 @ 10:55:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Inez

Annelie, Super bowl är finalen i amerikansk fotboll! Stor stor grej här verkar det som.



Mamma, New orleans saints vann stort! :) Alla trodde att motståndarlaget skulle vinna!

2010-02-09 @ 18:06:23
Postat av: annelie

Åh, jasså! :) Man lär sig något nytt varje dag, du vet ;)

2010-02-10 @ 09:35:26
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com
Postat av: M

Hejsan :)! Fin blogg du har :D ! Det skulle vara kul om vi kunde följa varandra via blogglovin ;) Om du vill det så är det bara säga till när du lagt till mig så gör jag desamma ..



Pusshej !

2010-02-12 @ 13:52:12
URL: http://manuellarihoneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0