2010 !


Gott nytt år!

Nu har familjen kommit och åkt igen. Det har vart precis så härligt som jag trodde att det skulle bli.. om inte härligare! Nyår firades i Vancouver med nyårsmiddag och sedan inväntan av tolvslaget i hotellbaren. Några minuter innan 12 dansade vi lite med andra hotellbor och sen räknade vi ner och sjöng nyårssången! Underbart!

Vi hann göra massor av saker under veckans gång men det mysigaste var ändå att bara ha dem där. Att få umgås med några som verkligen känner en innan och utan. Underbart!

Och till min stora glädje känner jag inget stordepp än! Jag känner mig full med ny energi och det ska bli kul med våren som jag hoppas kommer snart, haha!
Vi får hoppas att detta håller i sig..

Kommentarer
Postat av: Maggan K

Hej Inez!Låter som du haft ett härligt nyår. God fortsättning på det nya året och jättetack för kortet! Vi var ett litet gäng på Singö och skålade förstås för er alla frånvarande. Kul att se dig och familjen på korten så man vet att ni också hade en festkväll. Här är gnistrande snö och många minusgrader, vackert och riktigt fin julstämning. Kram och hälsningar från Maggan K

2010-01-06 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0