Å H !



Idag har jag haft en bra dag! Jag har shoppat, ätit god mat och sett "Leap year" på bio, blivit kär i manliga huvudrollen och bara mått allmänt bra. Det bästa med det hela är att jag har en till helt ledig dag imorgon att bara njuta! :D
Här ovanför är låten som jag fastnat för just nu! Härlig va?

Saknar er alla där hemma, men om man ska vara positiv så har jag insett att det här äventyret får mig att uppskatta ni där hemma så mycket mer än innan. Tack för att ni finns <3 Och tack för alla fina kommentarer!! Älskar att höra ifrån er!

/Inez

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-11 @ 07:39:55
Postat av: Mamma

oj - vilken mysig låt! Var filmen också bra?

2010-01-11 @ 07:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0