Lucky .

Idag känner jag mig så himla glad. Det bara slog mig nu på kvällen. Vilket liv jag lever! Jag är så lyckligt lottad som får vara här i USA, får bo i en underbar familj och har pengar varje vecka att göra precis vad jag vill med. Man lever som i en fantasivärld när man är här och det är väl bara att passa på att njuta.

Halvvägs in i helgen har jag hunnit med swimming pool-bio med killarna, två starbucksbesök, bio och massor av shopping med Amanda. På vägen hem efter dagens äventyr satt jag och funderade på vad jag skulle äta till middag då jag kommer på det ultimata: räkmacka!

Så jag svängde in på Red apples och köpte lite räkor och gick hem med ett stort leende på läpparna. Äntligen! Jag har vart sugen på räkmacka hur länge som helst och nu äntligen. Den blev hur god som helst.

Imorgon är en lång dag. Jag borde börja förbereda mig! BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0