Wednesday .

Hallå allihopa! Här sitter jag och dreglar över h&ms vårkollektion samtidigt som jag käkar svenskt godis. Hur härligt får man ha det egentligen?

Den här veckan är än så länge väldigt härlig hela den. Jag började jobba 8.00 i måndags som vanligt och det första jag möttes av var ett stort leende ifrån lilltjejen. Sen dess har hon varit på bra humör nästan konstant!
 
Igår var jag på stan, jag gick och strosade runt och köpte lite saker som jag tyckte att jag behövde. Som tvål med hallonsorbet-lukt, en jack johnson-skiva och januarinumret av vouge! Inte så tokigt eller hur?

Även fast det här jobbet är stört tufft så väger fördelarna över!

Kommentarer
Postat av: Ingert

Julen är över och nytt år har vi. Du verkar ju ha det finfint. Tack för julkortet. I helgen kastar vi ut granen-den har gjort sitt nu.Ingert

2010-01-10 @ 00:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0