8 .

Hej allihopa!
Hur har eran helg varit? Min helg har varit toppen! Igår hängde jag, Laura, Stefanie och en ny tjej som heter Aline downtown ett tag, sen blev det cheesecake factory och sen åkte vi ut till Fremont för att se The hangover utomhus på en parkeringsplats! Jättemysigt men vi fick vänta 3 timmar på att filmen skulle börja :P



Idag blev det au pair-möte på morgonen som faktiskt var riktigt trevligt! Sen skyndade jag mig hem för att hinna med min värdfamilj till Chuck E Cheese :D en restaurang för barn med massa spelautomater och sånt. Väldigt amerikanskt :P



Nu är det 8 veckor tills jag kommer hem! För varje dag som går får jag mer och mer hemlängtan, men jag blir också mer och mer ledsen över att behöva lämna Seattle och min underbara värdfamilj. Så det är verkligen dubbelt men ja, det ska bli väldigt skönt att komma hem! Vi ses snart, allihopa :) <3 saknar er!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Saknar dig också ;) <3

2010-07-19 @ 09:45:43
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0