Back in town .

Okej, jag är tillbaka. Jag och Stef landade i måndagskväll helt dödströtta i Seattle och jag kom hem vid halv ett. Igår var jag ännu mer supertrött men nu efter 10 timmars sömn inatt orkade jag till och med två timmars extraarbete idag (ka-tching) 

Min lill-tjej börjar bli så stor. Idag drack hon vatten ur sin nya mugg och så drack hon lite iste från sugrör :) Jag är stolt! Sen blir hon också en mer och mer bestämd dam för var dag som går. Hon ska minsann klättra på vardagsrumsbordet och peta sig i näsan hur mycket man än säger till, jadå! Det blir konstigt att lämna allt här som man lyckats få så starka känslor för.

Om 9 veckor och 3 dagar är jag hemma igen. Läskigt men underbart härligt också!

Och för er som undrar, Washington DC var underbart!! Jag ska skriva mer ordentligt om det när jag fått Stefanies bilder. Men vi hade iaf hur kul som helst!



Och en sak till: Sommaren är här!! 30+ grader och strålande sol :) tjoho!
Vi hörs <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Asså jag saaaaknar dig!! Fick en Inez-attack. Kommer krama ihjäl dig om 9 veckor och 3 dagar. ;D

2010-07-08 @ 11:39:15
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0