Checking In .

Okej, tillbaks för ett snabbesök i verkligheten. Jag jobbar tisdag - torsdag denna vecka och imorgon kväll åker jag och Stefanie till WASHINGTON DC :D Jag kan inte vänta! Det ska bli hur kul som helst och 35 grader varmt. Snacka om att jag ska bli brun! Sen ska jag se presidenten också, så det så!

Det var hur härligt som helst att ha päronen här. Att bara få ta det lite lugnt.. inte oroa sig över ledsna bebisar och så. Fast jag fick ju inte ta det sådär jättelugnt när jag tänker efter. Jag hade kör onsdag - lördag ifrån 6-tiden till elva. Sen var päronen jetlagade och väckte mig vid typ åtta och sen ville dom ut och se stan. Men jag kan inte klaga, det var underbart i alla fall!

Sen måste jag bara säga: Seattle Womens Chorus är den bästa kören i världen (förlåt lucem och sjung-nu, haha!). Jag grät efter att sagt hej då till alla. Vi uppträdde fredag & lördag med 3000 pers i publiken som bara jublade åt en när man sjöng. Och alla i SWC är så himla trevliga!
Alla som visste att jag sjöng min första konsert med dem på fredagen sa grattis och min "syster" gav till och med mig en present :) Önskar jag kunde sjunga vidare med dom.. konserterna var en av de coolaste sakerna jag gjort i mitt liv faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj vad häftigt med kören och så stor publik.Vad sjunger ni för typ av sånger?

2010-07-01 @ 18:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0