TGIF .

Hejsan!
Här sitter jag i pyamas och njuter av fredagskvällen. Jag har njutit mest hela veckan av att vara här.. det gäller ju att passa på nu. Bebis är gullig och börjar så smått snacka med mig. Hon stoppar fingret i näsan och säger ett jättegulligt "Nooou" :P man kan inte låta bli att smälta. Och killarna börjar fatta att hemfärden närmar sig för mig.
Igår sa Yatin i köket:

- Why can't you stay here for ever?
- Would you like that?
svarade jag.
- Yes! I don't want you to leave! And there's tons of coke and candy here so you should stay!

Haha så söt. Det kommer bli svårt att säga hej då. Men än är det inte dags iaf!
Sen idag satt jag på trappan ut till tomten och då kom Parik och la huvudet i mitt knä och sa:

- I'm in love with you..
- I love you too! Not really in the "i'm in love with you"-way but I love you as my hostkid.
Så tänkte han efter lite, frågade lite om vad hostkid innebar å så sa han:
- Will you love me more than your son you'll get when you're married? I hope you will..

Har jag sötaste ungarna eller vadå?
I helgen blir det att vandra runt i Mount Rainier National Park med Stefanie och på söndag blir det stranden med Laura! Och sen ska jag trycka in lite shopping i mitten av det. Så det så! Hoppas ni får en bra helg, allihopa!
Kram /Inez


Kommentarer
Postat av: Dimalim

vad skönt, jag och en vän sitter i pyjamas här med :P

2010-07-24 @ 08:32:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/dimalimsliv
Postat av: Mamma

Helt underbara ungar verkligen! Och jag förstår dom, klart man blir kär i dig.

2010-07-24 @ 10:37:20
Postat av: Annelie

Ja, snart ska vi ut på äventyr!!! <3

2010-07-25 @ 12:37:52
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0