Butter .

Den här våren börjar bli utdragen nu alltså.. det har ju vart vår sen typ.. februari. Likadant väder hela tiden och blommorna blommar. Tydligen kommer sommaren ofta i Juli här. Vi får väl hoppas på det!

Jag är lite butter måste jag erkänna, över att Sverige är så himla fint just i år när jag e borta och nu får alla sommarlov. Men vad får jag? 10 semesterdagar på ett år! Man tackar.

Okej, jag ska rycka upp mig jag lovar. Men ibland blir man bara lite trött.



Om man ska se det ljusa i det hela så har jag fått en framtida jobbplan och Mulle promenerar fram och tillbaka hela dagarna och klappar händerna. Och jag bor ju faktiskt i USA och ja.. jag har det riktigt bra!

MEN jag saknar er! :( Mams & paps, katta, landet, vännerna! Ni väntar väl på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0