Cupcakes !

Åh :) Jag har verkligen blivit cupcake-kär den senaste tiden! Min värdpappa köper alltid cupcakes när någon fyller år så förra helgen när Mulle fyllde år så frossade vi cupcakes. Han köper alltid från samma ställe, det bästa i Seattle. Men jag kollade runt lite på google och insåg: det fanns något ännu bättre! :D




Så idag släpade jag med Stefanie till U-village för att testa den andra sorten! Vi köpte med oss två, shoppade lite när vi väl var ute och sen blev det att åka hem till mig för att boka biljetterna till DC! Så nu är det gjort och vi är två fattiglappar! Men det är det värt :)

Sen hade min värdpappa rätt också, det andra stället är bättre!


Helgens shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0