The Underground Tour .

Igår gick jag och Anne på underjordisk guidad tur! :) Under Seattle fanns det tydligen en hel stad som hade blivit begravd för länge, länge sen. Det måste ju kollas in, tänkte vi och så blev det!
Väl där fick vi gröna "åkband" och sen bar det av under jorden. Tyvärr blev jag rätt så besviken när jag kom ner. Det var ju bara som en liten källare! Eller, ja nästan i alla fall! Historierna guiden berättade var väldigt intressanta dock men mycket mer än så var det inte. Men det var ändå väldigt kul att ha det gjort! :D



När jag kom hem på kvällen frågade min värdpappa vad jag tyckte och jag sa "Det var ju inte så jättespeciellt.. Det var ju nästan som en källare" och så sa jag till killarna att nu kan vi göra underground tours i våran källare. Och så blev det också! Min 6-åring höll i en guidad tur av vårt lekrum :) Mycket underhållande!
Hoppas ni fick en bra helg i sommar-Sverige!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul ändå med lite underjord! ;D

Jag hade en jättebra helg faktiskt. Och från och med idag är det sommarlov från alla aktiviteter, så nu kommer det att bli lite lugnare. Jag längtar efter att baka kladdkaka med dig!!!

2010-06-08 @ 09:40:59
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0