Vad som väntar :



- På onsdag kommer mams & paps hit ifrån Sverige! Jag får ledigt torsdag-måndag så vi hinner umgås och sen drar dom vidare till Australien!
- På fredag och lördag har min kör konsert!
- På torsdagen veckan efter åker jag och Stef till Washington DC och möter upp Sarah för att fira USAs nationaldag
- I Augusti kommer Lady Gaga hit! Det får jag inte missa :)
- I September innan jag åker hem till Sverige igen åker jag och värdfamiljen förhoppningsvis till Santa Monica, California! Jag har redan bestämt att jag ska åka jetski!

Så ser de stora planerna ut fram tills att mitt år är slut. Men jag hinner nog klämma in en hel del mer också! Vi får väl se :) Hur ser er sommar ut?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag ska jobba en hel del tror jag :P Men måste ju slappa också och fixa med lägenheten!! Ska bli kul att visa dig den! :D Längtar efter dig. Pussar och kramar

2010-06-25 @ 17:50:06
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0