Await .



Nu har det gått nästan en vecka sen förra blogginlägget så jag kände att det var dags för lite update! Grejen är väl att jag inte har haft så mycket att uppdatera er om. Jag har haft huvudvärk i nästan två veckor och känt mig allmänt hängig men nu börjar det bli bättre! Thank goodness!

Helgen har hur som helst varit aningen bättre än resten utav tiden. Jag har nämligen tränat för första gången sen jag kom till USA, bra jobbat va? Efter sådär 5 månader så kände jag att det var dags så jag tog min nya fina träningsväska till poolen och simmade några längder. Way to go, Inez!

Sen åkte jag downtown för min obligatoriska shoppingspree som jag har varannan helg (den andra helgen försöker jag spara pengar). Det blev hur som helst en hel del fina grejer! En vårjacka från h&m och lite sommarkläder ifrån roxy! Sen mötte jag upp Sarah och Stefanie för den bästa middagen på länge! Vår servitör var allmänt glad och meddelade stolt att han gillade killar.. på tyska. Jag vet inte hur det gick till men han snackade på om kärlek på jorden och hans high school-crush OSV! Är man i USA så är man!

Hur som helst, ännu en extra slitig vecka kommer upp så nu ska jag sova! Nattski


Kommentarer
Postat av: Ingert

Vårkläder!!!!

Gummistövlar alternativt skinnstövlar och tumvantar är vad vi letar efter ett tag till; lyckis dig

2010-03-01 @ 16:46:13
Postat av: mams

bloggens fans ı Turkıet njuter aıllafall av sommarvader.o sa !skont

2010-03-01 @ 17:23:20
Postat av: Maja

Hej! :)

Jag läste i ett gammalt inlägg att du åker via Culturar Care, och utan körkort? Hur var det möjligt?

Jag mejlade cc och fick svar att det inte går att åka utan. Vill verkligen verkligen åka, men har inget körkort..

2010-03-01 @ 18:59:28
URL: http://bitterhaggorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0