Check .



Gissa vad jag har gjort idag! Jag har gjort något som stått på min lista över "saker att göra i USA", nämligen träffat en kändis! Inte vilken liten pluttkändis som helst utan faktiskt Nicole Richie! Jag har kollat henne i ögonen och sagt "thank you!!". Inte alla som har gjort det, inte! Haha :D

Amanda, en svensk au pair här hade hört att Nicole skulle ha en signering på Nordstroms (stor klädesaffär) för sin nya kollektion Winter Kate! Så Amanda, Natta och jag tog oss dit och köade ett bra tag för att få gå fram till henne. Väl framme möts vi av en sittandes Nicole som signerar små fina bilder på sig själv och ser till min stora besvikelse rätt uttråkad ut. Men vad kan man förvänta sig egentligen..

Hur som helst så var det skitcoolt och det här kommer jag minnas länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0