Dig in !



Min värdpappa har åkt till Indien för att ta hand om sin sjuka pappa. Så den här veckan är det bara jag och värdmamman som sköter allt och det kan vara lite klurigt ibland när min värdmamma jobbar väldigt hårt samtidigt. I vanliga fall fixar ju min värdpappa ALLT. räkningar, handla, städa, laga mat osv men nu får jag och min vmamma försöka fixa det så gott vi kan! Ganska slitigt men det funkar.

Just nu ser jag bara fram emot andra april, alltså mindre än en månad dit. För då möter jag upp Ellen på JFK!!!! WOOOHO! Miss you girl!
Sen ser jag fram emot disneyland-resan som är i slutet av april! Sweet or what? April kommer bli en bra månad. Jag ska även försöka klämma in en tatuering! Can't wait!

Trött men positiv! Over and out.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Inez...vad ska du tatuera?? :D

2010-03-04 @ 10:21:39
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com
Postat av: Inez

Det blir en musiknot på revbenen typ. på sidan! :)

2010-03-05 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0