Living .

Igårkväll dog min dator.. trodde jag. vid lunchtid idag insåg jag att det bara var sladden som hade lostnat på mitten. Suck, ibland är jag riktigt oteknisk! Men just nu är jag bara glad att den lever igen :D

Jag kan ju passa på att berätta om vad jag hade för mig i söndags. Jag, Sarah & Stefanie gick och åt lunch på IHOP (international house of pancakes)! Det var helmumsigt!



Sen gick vi till tre olika tatueringsstudios för att se vilken som såg bäst ut! Det slutade med att vi bokade tid på det sista stället så Mars den 14 ska jag tatuera mig på Laughing Buddha! Fint namn också, eller hur? hihi.


Jag och Stefanie är laddade inför söndag (och lite nervösa)!

Sen blev det middag med Anne på mitt nya favoritställe och till sist blev det marabou och Oscarsgalan! En toppendag helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: Annelie

åååå IHOP :D :D :D

2010-03-10 @ 09:26:07
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0