Thursday Night .



Vad gör man en grå torsdagskväll när man bara sitter och väntar på helgen? Kollar på run's house såklart! Jag är helt fast. Jag har snart kollat varenda avsnitt som finns uppe på MTVs hemsida. Deras hemsida är förövrigt bäst! Massor av bra tvprogram och låtar! 

Imorgon ska vi leka sushi-restaurang här hemma och sen ska jag leta reda på en butik som säljer elements kläder. Sen ska jag och stefanie leta rätt på en bra tatueringstudio och få det hela gjort! Sen blir det brunch på bings också med kidsen.. alltid trevligt att få pengar för att käka brunch! See you :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, vad är elements kläder för något ? ;)

2010-03-05 @ 09:38:43
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com
Postat av: Inez

Element är ett ett kläd/skate-märke med lite fina kläder! :)

2010-03-05 @ 17:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0