I'll Be Fine !

Tjolahopp!
Det suger rätt hårt att jobba såhär mycket som jag gör just nu. Inte så mycket för att det är 10 timmar utan mest för att jag och bebisen i stort sett är fast, ensamma i ett hus i 10 timmar. Hur kul kan man ha det liksom? Speciellt när det regnar som idag. Killarna är hemifrån mycket längre på dagarna just nu och i vanliga fall har jag ju värdpappan och prata med på dagarna. Men jag försöker underhålla oss båda så gott det går. Spelar musik, leker på alla våningarna, busar.. hej och hå!

Ikväll struntade jag i sången och stannade istället hemma och långduschade, käkade tårta och kollade på the city. Det hjälpte i alla fall lite! Sen fick jag ju nya byxor hem också ifrån urban outfitters :D

 (klicka för att se)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Annelie

jag längtar efter dig! :D

2010-05-21 @ 13:17:15
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0