Let It Rock .

Jag tror jag har drabbats av någon slags otur. Den här helgen tog banken nämligen 70 dollar av mig å sen tappade jag en 20-lapp. Igår hade jag så stört ont i huvet när jag var på kören och varje gång jag går ut verkar det börja regna. Men det är väl inte hela världen i alla fall.

Jag fick ändå en jättehärlig helg med Sarah och Stefanie. Vi firade Stefanies födelsedag med hennes värdfamilj hemma hos dom och sen hade vi vårt slumberparty med ansiktsmasker, sorglig tjejfilm och godis! Dan efter blev det brunch på IHOP och sen köpte jag med mig FYRA munkar till mig själv ifrån krispy kreme. Det kändes som jag var värd det :)



Sen igår, efter kören så sa Connie, som skjutsar mig att hon kände nån som kunde ge mig gratis Thai-massage. YEY :)

Så jag får ändå lite tur ur oturen och det är ju alltid trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0