+

Dagens yey:

- jag har fått upp en fin hylla på min vägg!
- åker till london om två veckor
- insåg precis att englands Boots, vilket jag tror i stort sett motsvarar typ Walgreens i USA, har ALLA mina favoritskönhetsprodukter!
St Ives face scrub, vaselines handkräm..
åh ja.. det känns helt underbart!
- åker till tyskland om tre veckor!
- Har massa jobb i veckan = shoppingpengar till London!
- Det känns rätt bra att vara i Stockholm och snart är det svensk jul!

Dagens ney är dock att jag har världens himla förkylning. Jag som skulle träna imorgon..

Kommentarer
Postat av: Lizette

Åh vad härligt med London! Vad ska du göra i Tyskland? :) kram

2010-11-10 @ 04:00:38
URL: http://lizettelaurell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0