Igelkotten !



Igår var jag & päronen och såg en helt underbar film! Igelkotten heter den. Den är fransk och handlar om några personer i ett fint hus. Dörrvakten, Paloma som är 11 år och så deras nyinflyttade granne! Den borde verkligen alla se :) den är i samma klass som "tillsammans är man mindre ensam" tycker jag!

Idag då? Jag vaknade kvart i tio, gick ner och satte på en tvätt, kollade ut genom fönstret på allt regn och gick och la mig igen. Sen efter det har jag tvättat klart, käkat & sovit lite till. Senast jag vaknade så hade det blivit mörkt ute! Ja, så var det med den dagen :) Det är väl okej att ha sånna dagar ibland också, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Många pratar om den där boken som filmen är baserad på! intressant intressant, kanske får ta och se filmen då ;)



Man FÅR HA SÅNA DAGAR! Det kändes väl helt okej eller? :)

2010-11-16 @ 08:58:25
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0