10 .

Och då snackar vi inte veckor utan faktiskt DAGAR! TIO fjuttiga dagar tills jag lämnar Seattle och USA. Men jag börjar faktiskt känna mig rätt redo. Alla mina närmsta vänner har redan åkt hem och jag har lyckats bocka av hela min shoppinglista :D Ja, jag är nog redo!



Ikväll blir det jobb för att mina värdföräldrar ska på massage och fira sitt 10 års-jubileum! :) Det är dom värda! Och tack och lov har jag inte tre ungar att ta hand om hela kvällen utan bara en! Tjohej!



Imorgon kommer bli en bra dag! Jag ska nämligen till min första (och sista) gudstjänst här i USA i en afroamerikansk kyrka! Sen efter det blir det Baseball och jag ska minsann se till att få tag i en Corndog!



Sen ser veckan ljus ut också. Min SISTA jobbvecka. Ungarna börjar skolan och jag har roliga planer! Vi hörs & ses! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Ni kanske får höra härlig afroamerikansk gospel om ni har tur.

2010-09-05 @ 17:40:36
Postat av: Inez

Det var det jag hoppades på och det fick jag :) Häftig upplevelse men räcker nog med en gång!

2010-09-05 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0