Hello .

Okej, nu börjar jag känna mig redo att sammanfatta allt som hänt de senaste 3 veckorna här! Men än är jag inte helt återställd. Sover fortfarande typ 12 timmar om natten av ren utmattning. Ja, det tar verkligen på krafterna att flytta! Och jag har ju inte bara gjort det en gång utan två! Hej och hå :)

Det känns som en evighet sen jag lämnade Seattle.. Men det var verkligen en av de svåraste sakerna jag gjort. Att säga hej då till barnen var hur jobbigt som helst. Jag som kände mig beredd att åka hem blev plötsligt bara jätteledsen och det var med tårar i ögonen jag landade på Arlanda.

Men hem kom jag iaf. Med väskor på 23 + 23, carry on med två datorer och en stor handväska. Och sen fick jag skicka hem 13 kg på posten i slutändan!



Det var en chock att komma hem. Även fast jag är glad att jag valde att göra det så var det mycket känslor och frågor som dök upp. Vad vill jag göra med mitt liv? Vill jag bo i Sverige?

Efter åtta dagar på svensk mark var det dags att flytta igen. Ifrån mitt barndomshem till en lägenhet i stan. Det kändes bra att flytta.. men sorgligt på samma gång såklart!



Sen har jag också hunnit med att träffa en familj som jag ska jobba lite hos i höst och testat på en ny kör. Och så har jag ju träffat alla mina kompisar!! :) det var det bästa! Som jag saknat er <3

Okej, det har hänt så mycket den senaste tiden att det är nästan är omöjligt att få ner allt jag vill få ner. Men I've been busy to say the least :) Glad är jag iaf att vara tillbaka! C YA

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken fin sammanfattning :) Det är så härligt att du är tillbaka!

2010-10-01 @ 09:07:54
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com
Postat av: Marie (Zettans mamma, Lizette)

2010-10-08 @ 18:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0