To The Ball Game !

I söndags var jag som sagt på baseball! Det var faktiskt riktigt kul att kolla på, till min stora förvåning! Connie, min körkompis förklarade snällt alla regler och så frossade vi i amerikanska onyttigheter. Det blev en footlong hotdog, chokladdoppade jordgubbar, kettlecorn & sockervadd :) Yum!

Sen vann också the Mariners, seattles lag som i vanliga fall suger rätt hårt. Så det var kul också :) och under ett tillfälle i spelet skulle hela publiken stå upp och sjunga "take me out to the ball game" väldigt bra sång måste jag säga!


taget från youtube.. såhär låter det :)


Uppe vid platserna vi köpte! Sen var det inte fullsatt för det var en långhelg så vi flyttade ner till första nivån istället :) Perfekt!


Jag och Connie! :) Otroligt snäll dam!


Handslag efter matchen :)

YEY :) Om ni har chansen att se en baseball-match, gör det! Det är askul :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va kul det verkar!! och jag blir sugen på amerikansk skräpmat!!! <3

2010-09-09 @ 10:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0