What's going on .

Här händer det grejer!
Om exakt 2 veckor kommer jag befinna mig i Sverige! Helt jäkla galet och läskigt känns det men samtidigt ska det såklart bli stört kul att komma hem också!
Idag är inte Mulle hemma.. hon har nämligen börjat på dagis (!!), jag råkade rekommendera det för mina v-föräldrar och nu kommer jag inte få ha min lill-tjej hemma något mer tills jag åker. Bara på helgerna såklart!

Så jag passar på att göra lite andra grejer. Som att shoppa till killarna, tvätta lakan och sortera Mulans kläder! Imorgon blir det till att ta ut killarna på äventyr!

Gosh, kan inte fatta att jag inte har mer än en full jobbvecka kvar!
Men jag ska jobba på det.. att fatta alltså. för det går ju liksom inte att vända nu!

Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0