Stars .

Igår skypade jag först med min lilltjej i USA. Hon satt och vinkade till mig och lyssnade på mig i 10 minuter. Jag tror hon fortfarande kommer ihåg mig lite iaf! Det var verkligen hur härligt som helst.

Senare på kvällen skypade jag med mina Seattletjejer, Sarah & Stefanie! Jag och Sarah ska åka och hälsa på Stefanie i Schweiz i mars! Det ser jag fram emot massor. saknar mina tjejer!

Stefanie är i Seattle just nu och hälsar på sin värdfamilj. Hon berättade om något hon hört där borta! Starbucks ska byta logga! Den längst ner till höger blir det. vad tycker ni?
Jag tycker det är finare som det är nu.. men det är nog en vanesak också!

Så länge dom inte tar bort sjöjungfrun så! Det är en ikon för Seattle. Starbucks kommer ju ursprungligen därifrån! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0