Under Cover .



Jag har alltid tänkt att jag ska skaffa linser när jag vill göra det för mig själv. Jag har inte velat skaffa det för att anpassa mig till andra, jag är som jag är har jag tänkt. Deal with it or not, allihopa! Men nu.. nu börjar jag känna mig nyfiken på det där med linser.. Och den här gången för min egen skull! Helt och hållet :D

Jag har alltid varit sån som gjort sånna saker för min egen skull. Jag testade till exempel min första (och enda) cigarett när jag nästan var 19 år bara för att jag faktiskt ville veta hur det var. Även fast min bästis i högstadiet släpat mig bakom skolbyggnaden massor av gånger för att ta ett bloss. Sån är jag.

Hur som helst, idag är jag glad :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Denhär bilden e jättefin. :) Och jag gillar skarpt att du inte gör sånt för att anpassa dig till andra!!! :D

2011-01-21 @ 13:17:59
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0