Runnin .

Hej :)
Nu är jag tillbaka! Eller ja, om det inte vore för den här förkylningen som jag har som gör mig helt däckad. Hur som helst, här borta hos mig har det hänt massor av saker sen jag skrev sist! Jag har fått ett jobb till hösten, haft tjejerna här och så har jag hunnit med att intensivshoppa i london över en helg med bästaste Ellen!

Nu är jag hemma igen och försöker landa lite. Har vart två underbara veckor :)
Den här veckan ligger fokuset på två saker: jobba heltid på förskolan och avsluta min Engelska C-kurs! Wish me luck!

Nästa veckas fokus blir på att ta sommarens första dopp (varför har jag väntat så länge?) och ta upp springningen! Det där sista får vi se hur jag lyckas med..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0