10.0.6

Hey ya'll :) jag är tillbaka!
Har hunnit med det ena och det andra på min lilla bloggpaus vill jag lova. Haft det askul i Schweiz, druckit typ 20 chai tea latte (ja, jag startade redan på Arlanda!), börjar jobba på ett nytt jobb och haft körmästerskapen med kören (tävling inom kören i små grupper) 

Idag stack jag ut på stan och unnade mig två saker för jag kände mig så bra.
Ett puder och så denna ljuvliga sak:

 

En underbar ansiktsmask ifrån Formula 10.0.6! :) eller ja, jag har ju inte hunnit testa den än, bara en annan i samma serie. Men jag är rätt säker på att den e underbar :)
Bilder ifrån Schweiz kommer senare! Nu ska jag sova. Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0