Bubbla

Nu är min dator inne på lagning och om en vecka åker kören till Göteborg!
I helgen ska jag å mamma gå på bio, äta massa god mat och kolla på tv.
Pappa ska till Frankrike så vi ska ha mor&dotter-helg. ^^ det ser jag fram emot.
Sen måste jag köpa en svart tröja, fixa comviq och baka med Lone och Denise.
Det är ganska skönt att inte ha någon dator.. så länge mina bilder inte har försvunnit, för då gråter jag.

Snart är det sommarlov. Margareta sa nått om att det va 6 skolveckor kvar. kan det stämma? jag får det till 8. men det går nog snabbt hur som helst. och sen är det ett år kvar till friheten! :D

Jag ska vara clown när vi uppträder med kören :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0