Yestoday .

Igår var hela huset en enda sjukstuga kändes det som. Min värdmamma var hemma ifrån jobbet för hon var förkyld, Mulan var supersnorig och ville inte bli nedsatt för en sekund och sen jag.. au pairen, jag sov ifrån halv elva till 3 och när jag vaknade var jag fortfarande helt väck i huvudet. Vi fick köpa middag ifrån en restaurang för ingen hade tid och ork att laga något.

Idag mår jag mycket bättre. Mulan är på bättringsvägen och värdmamman med! Hela huset blev väckta imorse på det mest konstiga sätt. Klockan 7:10 dundrade det till något enormt och hela min säng skakade. Jag tog ett krampaktigt tag om täcket och skrek i mitt huvud "EN BOMB!"

Det visade sig att det bara var åskan som tur var! Men jag har aldrig vart med om sån kraftig åska innan. Det var riktigt läskigt!

Nu ska jag klä på mig för snart ska vi iväg och proväta på restaurangen där värdpappan ska ha sitt b-daypartay!
See you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0