Fahrenheit .

Oh no, min temperatur har gått upp en fahrenheit! Fast och andra sidan så ligger den på 98,3 vilket tydligen är 37 celsius så jag kan nog vara lugn. hihi. Hoppas den inte går upp mer bara..

Dagen har varit riktigt mysig för att vara en sjukdag. Jag har låtit lillan ligga på soffan och sprattla medans jag kollar på little people, small world. Efter en timme eller så blir hon trött igen och då är det bara stoppa ner henne i hennes crib. Hon ligger och sover i den nu. Härligt! 

Nu ska jag bara ligga i soffan och slappa hela kvällen och äta mig frisk. Haha. Det finns bara ett litet problem: mitt godislager och mitt colaförråd är tömt. Får kanske bli en promenad till Walgreens ikväll också..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag saknar dig! bli frisk. :)

<3

2009-10-13 @ 17:37:08
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0