I'll be here in Sunshine or in Shadow .

God morgon!
Här sitter jag hopkurad i sängen och äter godis. Det skulle kunna vara väldigt mysigt om jag inte hade varit sjuk, vilket jag är. Sitter här med en liten kartonglåda med näsdukar precis som i alla amerikanska filmer. Egentligen har jag sångkurs nu men jag fick hoppa den och vila istället så jag orkar jobba 4 timmar på eftermiddagen.

Igår var en rätt seg dag.. antagligen mest eftersom jag höll på att bli sjuk. Frös som en galning hela kvällen hur mycket kläder jag än satte på mig.
Sen däckade jag någongång vid elva och vaknade upp imorse av att min värdmamma kom inspringande i mitt rum:
- Ineez ineez, i have to go to work!
Jag vaknar med ett ryck och flyger upp ur sängen
- Sorry! Yes, off course, i'm coming! Sorry!
Jag hade glömt att ställa klockan. Bra jobbat!

Nu har jag varit hemifrån i 3 veckor. Känns som en evighet samtidigt som tiden gått väldigt snabbt. Måste också tacka för alla fina kommentarer jag har fått här sen jag åkte! Älskar att läsa dom! Saknar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0