Yesterday .

Gårdagen var riktigt härlig! Den kunde inte blivit mycket bättre. Jag började dagen med att ta sovmorgon till halv tio (välförtjänt enligt mig själv). Vid elva åkte jag in till Downtown för att shoppa och jag lyckades köpa en hel del! Det bästa var att jag hittade en affär som sålde lösviktsgodis! Gissa om jag blev glad, mami? :)  Sen köpte jag en dödsfin kjol på aa och foundation.

När klockan var fyra ringde en norsk au pair, Liv, mig och frågade om jag ville shoppa downtown. Mina ben var rätt trötta vid det laget men jag betämde mig ändå för att ta en varm choklad på starbucks och vänta på henne. VI gick runt lite till, åt middag tillsammans och senare på kvällen kom hon över och såg på en film hos mig! Toppendag helt enkelt. Fick till och med i mig lite sushi till lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0