Sommaryrsel

Sommaryrsel Hej ^^
första blogginlägget och jag har sovit typ.. ingenting i natt. elin blev rejält irriterad när jag väckte henne vid 6 och var sprallig. Elin stod ut och till slut somnade jag faktist vid 8 och sov i en timme. Annelie å jag skulle ju ha ett klubbmöte med vår kladdkakeklubb. (bestående av vi två. möte = baka kladdkaka och sedan.. frossa <3) hur ofta säger man nej till sånt? men idag.. jag var tvungen. kom hem, sov tills middagen och nu är det kanske lite bättre faktist, inte riktigt lika groggy som vid halv fem-tiden imorse.
sommarlov är skönt.. men jag är uttråkad! försöker inte säga att jag vill börja skolan på en gång (ohno) men kanske.. göra något? ja, det skulle inte va fel. jag vill ha ett stort projekt.. lägga ett 5000 bitars pussel eller bygga världens högsta sandslott.. bara något.
jag och mina planer på ett datorfritt sommarlov funkar inte jättebra än så länge för jag är så rastlööös (ja, till och med när jag egentligen är för trött för att gå och tända lampan).
kan inte någon ta med mig till en öde ö?

Kommentarer
Postat av: Lone

snacka om osis, behöva sova på ett så efterlängtat(?) kladdkakemöte.............ehe....

2007-06-20 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0